Friday, April 23, 2010




I'm always think think & think about my life...

到底以后的我会过着怎么样的生活---???

And YEA--!!I know I think too much...But I'm just worry...

盼望着未来能拥有七彩缤纷的生活----盼望着像公主般的生活。。


虽然,单纯的期望在我生命里所有发生的事情都是美好,开心与完美的。。




可是,这就不只是个期望嘛。。!!再美的人都会有冰点的时候。。
我身上留着很多去不掉的伤痕。。

**某某人,我相信你不会把我的心情搞去冰点hor。。。 =)笑----


I"m missing u already..宝贝***







Perhaps to have a wonderful life...

About my DREAMZ....
Because of what I want & what I need..I always push myself hard...
总是把自己搞得痛苦流泪。。

嗨。。!!我明白。。。要完美就得要付出很多很多。。金钱,时间,心机。。。


好累啊啊啊!!! 我就爱发唠搔。。。。


贪心的我。I wish to learn and know more and more of the things that I ever know..Wish to try on lots of new things..wants to help more peoples which needs help..go lots of diffrent place for travel..Eat a lots and lots of the food that I never eat before..take a lots and lots of picture...


拍摄下所有的-- 一切的 -- 不论任和的事或物--WHICH IS HAPPENED OR HAPPENING IN MY LIFE.. 吃的,喝的,玩的,美的,丑的,爱的,讨厌的,开心的,伤心的..然后再一笔一笔的把所有的事情记下。。&..IT'S ME... =)




说真的,,我在慢慢开始厌倦我那无味的生活。。从早做到晚。。。不是做工就是做工。

累啦!!!时间也没了,人也老得快了,想要逾乐都没力气。。
and,可怜的我才那二十岁。真羡慕还在读着书的朋友们。。







我真的真的好想快点学钢琴。。。OH〉〉GOD>>>please give me 34hours in a day...


好想有个肩膀让我靠下,挨下。。




虽然好想让自己垮下,偷偷小懒惰,可是就是来不及。。


5分钟--我又再爬起来,深呼吸----提醒自己。。


YES。。。you can do it MISSCol...and u know u need to & u must be move fast to achieve what u have plan..








yea..after express everythings....hello..I'm here for you again,my long long journey...*0*、、
PEACEFUL** GREAT NIGHT。。。




No comments: